Skip to main content
English
Català
Čeština
Deutsch
Español
Français
Gàidhlig
Italiano
Latviešu
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Português do Brasil
Srpski (lat)
Suomi
Svenska
Türkçe
Tiếng Việt
Қазақ
বাংলা
हिंदी
Ελληνικά
Српски
Yкраї́нська
Log In
Email address
Password
Log in
New user? Click here to register.
Have you forgotten your password?
Communities & Collections
All of DSpace
English
Català
Čeština
Deutsch
Español
Français
Gàidhlig
Italiano
Latviešu
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Português do Brasil
Srpski (lat)
Suomi
Svenska
Türkçe
Tiếng Việt
Қазақ
বাংলা
हिंदी
Ελληνικά
Српски
Yкраї́нська
Log In
Email address
Password
Log in
New user? Click here to register.
Have you forgotten your password?
Home
Facultad de Humanidades y Artes
FHUMyAR - Escuela de Ciencias de la Educación
FHUMyAR - Escuela de Ciencias de la Educación - Artículos con revisión
Browse by Subject
FHUMyAR - Escuela de Ciencias de la Educación - Artículos con revisión
Permanent URI for this collection
https://testrephip.unr.edu.ar/handle/2133/11374
Browse
Recent Submissions
By Issue Date
By Author
By Title
By Subject
By Subject Category
Recent Submissions
By Issue Date
By Author
By Title
By Subject
By Subject Category
Browsing FHUMyAR - Escuela de Ciencias de la Educación - Artículos con revisión by Subject "Argentina"
Browse
All browse results
Now showing
1 - 2 of 2
Results Per Page
1
5
10
20
40
60
80
100
Sort Options
Ascending
Descending
No Thumbnail Available
Item
Estudiantes de intercambio como herramienta para promover aprendizajes interculturales en la escuela media: un estudio de caso en Argentina
(
Common Ground Research Networks, University of Illinois, USA
,
2019-01-17
)
Pozzo, María Isabel
Show more
No Thumbnail Available
Item
Historia de la inmigración sirio-libanesa en Argentina desde la perspectiva compleja del métissage. Aportes para una educación intercultural.
(
Instituto Rosario de Investigaciones en Ciencias de la Educación. Centro Regional de Investigación y Desarrollo
,
2012-02
)
Pozzo, María Isabel
;
Bérodot, Soléne
Show more